Sakura

Sakura

Pages

Thursday, March 10, 2011

lepaskan geram...........

beberapa ari ni rasa letih sangat dgn keja... bosan, marah, geram pun ada... semua saya kena wat sendiri... bosan sangat teramat bosan... dh la x da kawan... ari2 duk benda sama aje... kenapa dia x leh fikir ha... dh request tp wat bodo aje... ingat kita ni x da perasaan ke... sekurangye fikirlah... saya sgt geram dgn dia ni tau.. ikutkn ati rasa nk blaha je... dh tension sgt... 
rasa nk cuti seminggu aje... wahhhhhhhhhhhhhhhh tension betulla..........

7 comments:

  1. dia kalau boleh mmg posisi tu keje sorng2...

    ReplyDelete
  2. tapi mcm dh melampau sgt semua keje sy nk handle...nk cuti skang fikir byk kali tau... coz keje asik bertambah.. pastu salary kalau besar x pa... nyampah...

    ReplyDelete
  3. haiii sahabatku..
    aku x pandai utk berkata2.
    ku harapkan kau sihat2 d sana.
    & semoga kau tetap tabah dalam mengharungi kerja2 seharian yg agak begitu membebankan.. :)

    ReplyDelete
  4. terima kasih sahabatku... kalu ko ada kan bgs leh borak2...

    ReplyDelete
  5. jangan bersedih ye.. wlupun kite jauh, tetapi kau tetap d hatiku selalu.. bila kau perlukan aku kau boleh call aku bile2 masa.. rindu kenangan kite dulu kan?? ;)

    ReplyDelete
  6. arasso... komapsumnida....:)

    ReplyDelete